петак, 31. јануар 2014.

Данашњи шаљивији, а више озбиљнији дио садржаја на порталу...Поздрав од Славуја.

"НАШ НАЈСЛУШАНИЈИ РАДИО"....само веселооооо.....


Слушалац: "Поздрављам најслушанији радио и наравно вас у

студију и у режији и на крају, и сам себе поздрављам, 

јер не вјерујем да ће било ко други да ме поздрави".


Водитељка: "Хвала вам на поздравима, 

ево и ми поздрављамо

вас и захваљујемо вам се што сте се искључили 

из програма".


Гледалац: "Добар дан. Јесам ли добио телевизију.


Водитељка: "Изволите, у програму сте.
Имате ли питање за нашег госта".

Гледалац: "Јој извините. Мени је интересантно 
само кад вас
позивам и кад су заузете линије, 
тада се забављам, а кад вас
добијем овако у програм то ми није интересантно, 
као ни ваша
емисија, а поготово ме не интересује ваш гост".

Слушалац: "Добар дан. Јесам ли у програму".


Водитељка: "Јесте, само изволите".


Слушалац: "Могу ли наручити једну пјесму од 
Јелене Карлеуше".

Водитељка: "Нажалост, немамо ниједну пјесму од Карлеуше. 
Може ли нека друга".

Слушалац: "Па забога kako немате, 
кад сте јуче пуштали њене
пјесме".

Водитељка: "Е па уважени господине, 
баш јуче смо добили налог
да морамо очистити студио од сваког смећа и мој колега из прве
смјене је све ЦД-еове Јелене Карлеуше 
однио 
и бацио у контејнер
за смеће. Ако знате гдје је сметљиште 
тамо потражите Карлеушине ЦД-еове".

Слушалац: "Добар дан. Поздрављам вас у студију 
и у режији. 
Може ли она пјесма - Вози ме на Пале".


Водитељка: "Ко болан да те вози. Ја. Па немам ја ни возачкогиспита, а немам ни аута.
Уосталом купи себи ауто и сам се вози и на Пале 
и гдје ти је воља. 
Халооо...халооо...Јеси ли још на линији.
 Изгледа да се наш
слушалац искључио и да је стварно кренуо на Пале,
само не знам што ће тамо".


СНИЈЕГ У РЕПУБЛИЦИ СРПСКОЈ И Федерални снијег.
"Хало. халооо...Је ли то метереолошка станица".
Метереолог: "Јесте, изволите"!
"Хтио бих да вас питам има ли снијега 
на Јахорини и колико је нападао".

Метереолог: "Па господине, ви сте добили метереолошку
станицу на Бјелашници, а ми смо у Федерацији БиХ. 
Назовите Јахорину и питајте, они су вам други ентитет.
Они су вам одговорни за свој, 
а ми смо задужени за наш снијег".