недеља, 16. фебруар 2014.

Славко ЈОВИЧИЋ СЛАВУЈ - Хајде већ једном кажите шта тражите од мене, односно од нас!?

ПИШЕ: Славко Јовичић Славуј

Данима, мјесецима и годинама, наравно, само путем медија, ево, слушам исту причу, исте захтјеве, несувисла обраћања и додатно слуђивање јавности...

О чему се, заправо, ради?

Опозициони лидери, представници многих удружења, као и разних НВО, и ко зна ко све не, од нас изабраних представника у заједничким институцијама БиХ - траже да урадимо триста чуда!? Од нас се захтјева да покренемо ову или ону иницијативу, да тражимо ово или оно, да се залажемо за ово или за оно, да не дозволимо ово или оно!? Да не пренесемо ову или ону надлежност са Републике Српске на ниво БиХ...итд., итд...

Е сад, шта је ово или оно? Баш ништа, али и све. Скоро ће осам година мог мандата као посланика у Парламентарној скупштини БиХ и морам јасно да кажем да никада, ама баш никада до сад, ни од једног опозиционара, нити од било кога другог нисам добио никакав папир, односно захтјев у којем би они исказали шта то траже од нас политичара који смо на привременом раду у Сарајеву.

Да будем конкретан – све оне који било шта траже од мене (нас), ево, јавно питам јесу ли ми било кад доставили било какав захтјев да барем, ако ништа друго, знам шта то траже од мене, односно од нас? Тако би и ми знали шта то они траже, али би, такође, и они знали шта и ми без њих тражимо и шта то радимо на својим функцијама и позицијама. Двострана комуникација би много тога разјаснила, ако је опозицоним страначким функционерима уопште било шта могуће објаснити, јер они не желе никакву комуникацију са нама, јер смо ми из владајућих структура.

  У цијелој овој причи ништа то и не чуди, јер из моје барем изборне јединице од Зворника до Требиња, никада ниједан начелник, ниједна НВО, ниједана друга организација - никада ме нису позвали на било какав састанак!? О свечаностима да и не говорим. Част изузецима и мојој домицилној општини Пале и општини Источно Ново Сарајево у којој је СНСД-е на власти.

Никада нисам тражио да ме било ко воли ако то он не жели, али сви ми у органима власти, поред неоправданих, али понекад и оправданих пријекора и разних лажи, заслужујемо бар и неку дозу поштовања и уважавања. Јер, нас је изабрао народ или сатални критизери  можда  мисле да нас је требао да бира „њихов народ"?! Ако је то тако, онда је јасно да сви неспоразуми почињу одатле. Нисам ово рекао ја, али јесте Ајнштајн: „ Само су двије ствари бесконачне – свемир и људска глупост"!

Зато, све вас молим да кажете шта тражите од мене (нас)!? Само немојте да ми сад фактуришете безброј ствари, јер су близу избори и није добро да то користите за личне промоције, јер сваки глас је важан, мислим на бираче, а не на глас букаџија и оних критизера којима је за све крива постојећа власт, па онда Милорад Додик и наравно, најпопуларнија и наутицајнија СНСД странка.

У свему овоме најмање сам ја важан. 

Најважнија је РЕПУБЛИКА СРПСКА!