понедељак, 26. мај 2014.

Кацин пао на дно каце!

 ПИШЕ: Славко ЈОВИЧИЋ СЛАВУЈ


Звони ми телефон и по броју видим да је из Словеније. Мислим се, откуд сад и због чега у ово доба позив из Љубљане? Искрено да кажем да сам био и заборавио да су  јуче чланице Европске уније бирали посланике за Европски парламент. Како је било могуће да то заборавим? Јеноставно, славио сам успјех Црвене Звезде и освајање титуле шампиона Србије.

Јавим се, кад зове ме моја добра пријатељица, која срећом, као ни ја, није могла ни да замисли да неки ликови ала Јелко Кацин могу бити посланици у Европском парламенту. 

На несрећу, Кацин је био десет година ухљебљен у ништа и за ништа, али се петљао у све и у свашта, онако ничим изазван, а најмање позван. Дакле, Кацин је за себе мјесечно “закачивао” преко 12 хиљада еврића, јер је био професионално сметало у Европском парламенту.

Њему је било најважније да у парламенту око себе окупи своје истомишљенике и џабаљебароше, који су га углавном гурали на простор бивше Југославије. Наиме, сам је излобирао да он буде специјални извјестилац за Србију, БиХ, Црну Гору и ко зна за које још просторе у Европском парламенту. Он се петљао у све и у свашта, а најмање се мијешао у свој посао и у своју "дежелу". Кад год није знао шта ће од досаде ишао је на благајну Европског парламента, узимао лову, чекирао авио-карте и пут под ноге. Био је у дилеми гдје прво да наврати. Најбоље уточиште му је било у Подгорици, одакле је сипао шупље приче и просипао памет без памети, јер су његови политички домети и способности били врло оскудни.
Јелко Кацин: "Тамо сам се смуцао по Србији, БиХ, Црној Гори" ...

У Републици Српској нико никад није хтио да га прими, јер то би било губљење времена. Истина неколико пута је долазио и у Сарајево, два пута и у парламент да се, као он, обрати посланицима. У оба наврата у те дане уопште нисам ишао у парламент, па ни у Сарајево, а самим тиме ни у Скупштину БиХ и то сви знају. Заправо, демостративно сам одбијао сваки сусрет са свјетским пробисвијетом који је увијек имао неке примједбе на рачун Републике Српске, односно био је против власти у Бања Луци. Био је он против свега онога што њему није одговарало. Био је он и против  Србије, истина мање него против Републике Српске.

Да не губим вријеме, не бих више о њему. Отишао је, мада је био убијеђен да ће се устоличити за још један петогодишњи мандат. Нема више Јелка Кацина као специјалног извјестиоца и надам се да је напокон и њега неко "извијестио" да више неће бити евро-парламентарац...

И нека неће. Било га је и превише.
Да по једну запалимо и да те испратим Јелко Кацин!
Збогом Јелко Кацин!
*******************
НАПОМЕНА: Ауторском тексту додаћу и резултате излазности бирача и постотак добијених гласова од оних који су изашли на изборе. Наиме, у Словенији на изборе до 16.00 часова изашло свега 16 одсто бирача, а од изашлих Кацин је добио само 5,5 одсто гласова. 

И он мени да прича о демократији, о вриједностима европског парламентаризма, о Словенији која грца у проблемима, а највише због тога што је чланица Европске уније. О Словенији у којој падају владе као да су их  смијењивали пленумаши на улицама кад су рушили и палили Тузлу или Сарајево...

И он мени о демократији, он мени о било чему, ма он мени о  ничему!?
---------------------------------------------------
Да не буде забуне. Не пишем о њему тек сад кад је пао...Писао сам раније у много наврата, а посљедњи пут - 2. априла ове године.
 
   Текст је на линку: Кацин лупа и одваљује глупости