субота, 25. октобар 2014.

Милица Мандић освојила злато на Гран прију у Манчестеру

Олимпијска шампионка МИЛИЦА МАНДИЋ савладала је у финалној борби у категорији преко 67 килограма Холанђанку Решиму Огинк са 7:3 
и освојила нових 40 бодова за свјетску и олимпијску листу.

- Пресрећна сам што сам освојила златну медаљу на Гран прију, јер је то изузетно тешко учинити. После сваке борбе осећала сам се све боље 
и била сам сигурна да могу до злата. 
У кључним тренуцима, гдје је нервоза увијек присутна, 
глас мог тренера Драгана Јовића ме је смиривао, будио и водио. 
 Захваљујем се цијелом стручном тиму и свима у СРБИЈИ 
који су нас цијели дан гледали и бодрили. 
Нових 40 поена додатно ми повећавају шансе да одем директно 
на Олимпијске игре без квалификација / рекла је Мандићева.

Сјајна српска репрезентативка претходно је ове године 
освојила 
бронзано одличје на Гран прију у Кини.